1624365299755_ruukkilogo_voimala_1200-me.jpg

Toi­min­nal­li­nen har­joit­te­lu
VOIMALA

AINA PIENRYHMÄSSÄ - MONIPUOLISTA JA HAUSKAA - VALMIIT PÄIVÄN HARJOITUKSET - EI LÄH­TÖ­TA­SO­VAA­TI­MUK­SIA

Valmiit treenit

Saavu paikalle - muu on mietitty.

Ke­hit­tä­vää

Monipuolista ja hauskaa - säännöllinen ja mielekäs harjoittelu mahdollistaa kehittymisen.

Pieni ryhmä

Valmentaja huomioi jokaisen tunnilla olijan ja korjaa tekniikoita. Tunnilla max 9 hlö.

"Voi, kun jengi tajuaisi kuinka yksilöllistä ohjausta teillä saa!" - asiakas

Yhteisö

VOIMALAn jäsenmäärä on rajattu. Haluamme säilyttää valmennuksessa korkean laadun ja tiiviin yhteisön.

1624543281428_DSC_3991-me.JPG

Justus

Päävalmentajana toimii ammattivalmentaja Justus Pöysti.





1624543296181_DSC_3992-me.JPG

Iina

Valmentajana toimii Iina von Gruenewaldt. Iina valmistuu fysioterapeutiksi tänä vuonna.

1624365299755_ruukkilogo_voimala_1200-me.jpg

Mitä on Toiminnallinen harjoittelu?

Toiminnallisella harjoittelulla tarkoitetaan oman kehon treenaamista fyysisesti sekä henkisesti, jotta se toimisi paremmin arkielämän haasteissa. Harjoituksissa käytetään monipuolisesti elementtejä mm. painonnostosta, voimistelusta, juoksusta sekä kah­va­kuu­la­har­joit­te­lus­ta. Pääsääntöisesti harjoitukset rakentuvat moninivelliikkeistä, joissa kuormitetaan useaa lihasta samaan aikaan. Moninivelliikkeiden etuna on hyvä siirtovaikutus arkielämässä tapahtuviin asioihin. Harjoitukset koostuvat omalla kehonpainolla, levytangoilla, kahvakuulilla tai käsipainoilla tehtävistä harjoitteista.


10 Fyysistä ominaisuutta, joita harjoituksissa pyritään kehittämään:

1. Hengitys-ja ve­ren­kier­toe­li­mis­tön kestävyys

2. Kestovoima

3. Maksimivoima

4. Nopeusvoima

5. Nopeus

6. Liikuvuus

7. Koordinaatio

8. Ketteryys

9. Tasapaino

10. Tarkkuus


Kenelle tominnallinen harjoittelu sopii?

Toiminnallinen harjoittelu sopii kaikille kuntotasosta riippumatta. Kaikki harjoitukset ovat skaalattavissa omalle tasolle sopiviksi.


Mitä tarvitsee tietää ennen kuin aloitan?

Aloittaaksesi sinun tulisi käydä toiminnallisen harjoittelun peruskurssi. Kurssilla opetellaan harjoittelun perusliikemallit sekä opit mitä tunneilla tehdään. Lisäksi kurssi on loistava tilaisuus tutustua uusiin treenikavereihin. Mikäli osaat lajin tekniikat tai olet käynyt esim. CrossFit On rampin voit siirtyä suoraan tunneille treenaamaan. 


Hanki toiminnallisen harjoittelun peruskurssi tai aloita heti tunneilla treenaaminen hankkimalla VOIMALAn jäsenyys tai 10 kerran kortti verkkokaupasta.

K%C3%A4sipaino-me.png
1624365299755_ruukkilogo_voimala_1200-me.jpg

Tun­tiai­ka­tau­lu

Tunneille tulee varata aina paikka viimeistään 60min ennen tunnin alkua. Varaus tulee perua viimeistään 2h ennen tunnin alkua. Jäsenenä tai 10 kerran kortilla voit varata tunnin omilla tunnuksillasi tästä klikkaamalla VOIMALA.

Maanantai

-

17:00-18:00

18:00-19:00

tiistai

-

18:00-19:00

19:00-20:00

keskiviikko

6.30-7.30

7:30-8:30

17:00-18:00

18:00-19:00

torstai

lepopäivä

lepopäivä

perjantai

6:30-7:30

7:30-8:30

17:00-17:00

18:00-19:00

lauantai

10:00-11:00

11:00-12:00

-

SUNNUNTAI

lepopäivä

lepopäivä

Seuraa meitä Instagramissa @ruukinvoimala